שלום לכולן אשמח אם קצת תעזרו לי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 23 היום הודיעו לי שגילו אצל אחות של אימי סרטן השד, הוא ממאיר, וגדול עד כדי שאי אפשר כרגע לנתח וחייבים קודם לעשות הקרנות... אני מאוד לחוצה בגללה וגם בגלל אמא שלי שהיא אחותה, מה הסיכונים? אני מאוד אשמח אם ירגיעו אותי מעט... תודה
שלום סימה, קשה מאד להביע דעה על פי הנתונים שנכתבו. אך קיימת דרך לטפל קודם בגידול בכדי לנסות להקטין אותו וזאת עלידי מתן טיפולים קודמים לניתוח , ולאחר מכן אחרי הערכה מחודשת לגבי גודל הגידול ומיקומו וביצוע ניתוח. אנו ממליצות שתעייני באתר עמותת אחת מתשע בו יש מידע רב על סוגי טיפולים אבחנות וכו' שיכולים להועיל במידה מסויימת . הקישור לאתר נמצא בצד שמאל של הדף / דף הבית/מידע/ מידע רפואי. בברכה, צוות אחת מתשע
סימה שלום רציתי לשאול באיזה עניין את שואלת על הסיכונים. אם תרחיבי אעזור לך כאחת שעברה את כל הטיפולים.