חששותי בשל גוש בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 23 ובשבוע שעבר חשתי בנפיחות באחד משדי. מדובר בגוש עגול וקטן, אך אין כל כאב. רציתי לדעת מה התסמינים לסרטן השד? ומה צריך לחוש? האם זה צריך לכאוב? ייתכן ומדובר בגוש סרטני או אולי מדובר בגוש שומן או משהו אחר? אשמח לתשובתכם המהירה
מורן יקרה, בשדיים יש גושים שונים בתקופות שונות בחייה של האישה, ורק אחוז קטן ביותר מהם מתגלה ממאיר, כך שחשוב לא להסיק מסקנות מהירות ולהיכנס לחרדות. לקרוא בהרחבה על נושא בריאות השד, מעקב, גורמי סיכון ועוד נושאים רבים תוכלי באתר של עמותת "אחת מתשע" בכתובת : www.onein9.org.il , אך תשובה מוסמכת על שאלותיך הספציפיות יוכל לתת לך רק איש מקצוע לאחר שיבדוק אותך. בשביל השקט הנפשי שלך אנחנו מציעות וממליצות לך להיבדק אצל כירורג מומחה שד. בהצלחה.