הריון וחשש לסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בסוף הריון (חודש תשיעי) אתמול חשתי גוש בשד - גולה גדולה וקשה. במשפחתי הסטוריה של סרטן השד (אמא וסבתא) - האם עלי לחשוש? מה עוישם בשלב זה של ההריון?
קודם כל הולכים לבדיקה מיידית אצל כירורג שד. במידה ויהיה לו חשש לגבי הגוש הנמוש הוא כבר ידע להפנות אותך הלאה. רצוי שכל פעולה כזו תהיה מתואמת עם הגינקולוג המטפל בך עקב ההריון. אם חס וחלילה אכן מתגלה גוש סרטני יש לשער שבשלב זה של ההריון יגרמו להקדמת הלידה על מנת שניתן יהיה להתחיל לטפל בך. מומלץ לקרוא את הפרק על "הריון וסטרן שד" באתר עמותת "אחת מתשע" שם תוכלי למצוא הסבר מקיף. הכתובת : http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=pregnancy.doc בהצלחה והרבה בריאות.