הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי טיפול כימוטרפי ואני אמורה להתחיל בעוד כשבוע הקרנות. ברצוני לדעת האם יש סכנה בהקרנות והאם הם יכולות לפגוע בי בדברים אחרים כמו למשל פגיעה במח העצם או משהו אחר. האם יש תופעות לוואי מיוחדות .
אורית היקרה, את מוזמנת לקרוא הכל אודות הקרנות באתר האינטרנט של עמותת אחת מתשע שכתובתו www.onein9.org.il הפרק המתאים נמצא במדור מידע\מידע רפואי. בהצלחה !
לאורית,מנסיון לא הרגשתי את ההקרנות .יסבירו לך הכל שם, לאחר כימו. שום דבר לא יציק לך. בהצלחה