התקן מירנה וסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי מחברות שישנם רופאי נשים אשר חד משמעית לא ממליצים על שימוש בהתקן מירנה כי הוא מגביר סיכון לסרטן השד. אני עם מירנה כבר כמעט שנתיים, מאוד מרוצה ממנו ולא שמעתי על "השמועה". במה מדובר?
לאורלי אני דוחה באופן מוחלט את הטענה. התקן מירנה משחרר הורמון הפרוגסטרון באופן איטי ומבוקר רק לרחם. הכמות הנספגת לגוף עצמו היא זניחה. כמות זעירה זו של פרוגסטרון אינה גורמת לפגיעה רפואית. יתרה מכך, אנו מתקינים את ההתקן גם לחולות סרטן שד שזקוקות לאמצעי מניעה.
אני לאחר גילוי טרי למדי של סרטן בשני השדיים. כ-6 שנים עם מירנה. אמרו לי מייד להוציאו. איך זה מסתדר עם דבריך?