המשך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לגבי שאלתי על גלולות וסרטן השד, קראתי את מקטע המאמר שפרסמתם, אני חייבת להגיד שלמרות שאני קצת מבינה בתחומי מחקר וביולוגיה, זה מאד מבלבל מה שכתוב שם ולא ברור. האם יש בפורום רופא שיכול לייעץ מה לעשות? להפסיק או להמשיך אם כבר אני לוקחת 3 שנים ואני בת 24? כיון שפורום גניקולוגיה נסגר, ותור לגניקולוג ניתן לקבוע רק לעוד כמה חודשים, חשבתי שאם יש כאן רופא יהיה נחמד אם יביע דעתו
לא רק את מבולבלת, גם אנחנו, ולא תאמיני - אפילו הרופאים. לכן, על כל חוות דעת שתקבלי מרופא אחד תוכלי למצוא בקלות חוות דעת מנוגדת. מה שאנחנו מציעות זה להתייעץ עם הרופא המכיר אותך אישית, מכיר את נתוניך האישיים ואת ההסטוריה הרפואית שלך, ויכול על כן לייעץ לך בצורה הטובה ביותר מה אמצעי המניעה המומלץ עבורך.