שאלה דחופה לאונקולג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי החלה לפני כשבוע לקחת טמוקסיפן , כשבוע לפני תחילת לקיחת הכדורים סבלה מכאבים ברגל יתכן שזה אישס , במהלך כל השבוע הכאב החמיר , אמי מתעקשת לא לקחת כדור משכך כאבים בגלל הטמוקסיפן האם יש אפשרות לקחת כדור משכך כמו אופטלגין או כדור אחר
לקריאה נוספת והעמקה
גם אני מקבלת טמוקסיפן ואני בהחלט לוקחת משככי כאבים כל יום. חבל שאמך סובלת. מותר לה לקחת כדורים שונים.
עקרונית אין כל מניעה בלקיחת משככי כאבים יחד עם תרופה- טמוקסיפן, היתי ממליצה שרופא- משפחה יבדוק עיניין הקשור לכאבי רגל . בברכה.