מתארגנת פעילות להשגת מימון להרצפטין כטיפול משלים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עמותת "אחת מתשע" התחילה לפעול בדרכים שונות בנסיון להשגת מימון למתן הרצפטין כטיפול משלים בסרטן שד ראשוני. אנחנו מזמינות את כל הנשים שהומלץ להן טיפול משלים ( adjuvant ) בהרצפטין להתקשר לנורית טולנאי, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", באי מייל לכתובת [email protected] , או בטלפון למס. 6021717 03 שלוחה 202 .
שלום אמש קיבלנו את התשובה HER2 לאחר ניתוח BREAST RT בתשובה קיבלנו אבחנה zymed immunohistochemistry stong postive+3 האם אבחנה זאת מכניסה אותי לסל הבריאות או אני אמורה לרכוש את הרצפטין ברפואה פרטית כמונע גרורות עתידי?