HER2
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשתי חלתה בסרטן שד מסוג IDC, ועברה למפקטומי ב-3.10.2004. בבדיקה פתולוגית נבדקו 10 בלוטות לימפה שהוצאו בניתוח מתוכם 5 היו נגועות. עברה כימוטרפיה - 4 מחזורי אדריאמצין + 4 מחזורי טקסול - בתוספת נוייפוגן. סיימה סדרה של 25 הקרנות + 8 הקרנות בוסט ב-28.4.2005 הגידול נשלח לבדיקת HER2NEW ותוצאת הבדיקה נמצאת בידי. אין לי בעיה לסרוק את דף הבדיקה לקובץ PDF. מאחר ואין אפשרות לצרף קובץ לאתר שלכם - אולי מי מכם מוכן להעביר לי כתובת Email אליה אוכל לשלוח את קובץ הבדיקה, כדי שאוכל לקבל תשובה הקשורה לאותה הבדיקה תודה אבי
שלום,מצאתי אתר אשר בו מופיעים בעיות דומות לשלך והתגברותיהם ושמו: realovercomeing