הרצפטין-מימון,פרוצדורה,החזרי מס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשתי החלה טיפול כימותרפי ראשון לפני כשבוע ותצטרך את התרופה המדוברת הרצפטין בתוך כ-40 יום. כיצד ניתן להיערך לכך:1) כספית(קיימות אופציות,אגודות,קרנות סיוע? 2)הבינותי כי ראוי לרכוש התרופה שלא דרך קופת החולים אלא לייבא ישירות מן היצרן או לרכוש דרך היבואן בארץ להוזלת עלויות?אם כך הדבר למי פונים ואיך? 3)מהו תהליך הרכישה ?( בידי מרשם רופא בלבד הממליץ על שישמוש בתרופה בתוך כחודש),למי ניתן לפנות על מנת להתחיל בתהליך הרכישה ולהבנת הפרוצדורה? 4)האם קיים נסיון (בדרך משפטית) דרך בג"ץ ודומיו למציאת פתרון מימון למטופלים בתרופה? 5)האם הוגשה בקשה מהאגודה למלחמה בסרטן או דרככם לביטול תשלום מע"מ עבור הרכישה? בתודה מראש, צ
אם אשתך כוסתה בביטוח כנגד מחלות קשות יש ביטוחים כאלו המוצעים בעיקר למבוטחי ב. מנהלים, כדאי לבדוק בפוליסה, זה יכול לעזור במימון, זו כמובן עיצה " שלאחר מעשה"