פיענוח C.T
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתת שד בשנת 2003 עברתי טיפולים כימוטרפיים שהופסקו עקב דברים רפואיים, היום קיבלתי תשובות של C.T ויש לי תור רק בעוד שלושה שבועות לאונקולוגית האם תוכלו לעזור לי חזה:סיכות ניתוח באקסילה השמאלית ובלוטה קטנה מ -1 ס"מ. הצללה מסוג זכוכית חלב באונה השמאלית עליונה סגמנט קדמי ובסמוך לאיזור המסטקטומיה הרנטולוג שואל אם קיבלתי הקרנות ( לא קיבלתי הקרנות )קשרית מסוידת בסגמנט אפיקלי של LLL /הצללה בלתי אחידה בסגמנט בזאלי אחורי של RLL יתכן תסנין אודה לך אם תוכלו להסביר לי במה המדובר
תודה על פנייתך חסרים מםפר נתונים הקשורים למצב בריאותך הכללי ראשית מה גילך ואיזה מחלות (אם בכלל) אחרות יש לך שנית מאיזה סיבות הופסק הטיפול הכימותרפי שאלות נןספות לי אליך האם את מעשנת האם סבלת או סובלת ממחלת ריאות כלשהיא האם את משתעלת הממצאים הרנטגניים למיטב הבנתי לא מרמזים על גרורות אך נחוץ לקבל פענוח יותר מוצק מרנטגנולוג ולהועץ עם מומחה ריאות לטיב הממצאים הצוינים בתשובת נ CT שבצעת אם מלווה תעוקה נשימתית ניתן לפנות למיון הקרוב למקום אשפוזך וגם להקדים את תורך לאונקולוג בברכה דר זילברמן
אני בת 53, הטיפולים הופסקו כאשר קיבלתי אירוע מוחי, אני מעשנת ולא משתעלת. המחלות הנוספות הן , האירוע המוחי שפגע בצד הימני של הגוף, בלוטת התריס שהפסיקה לעבוד, שומנים בדם קולסטרול גבוה, מעולם לא היו לי מחלות שקשורות לריאות. לגבי הקדמת התור, הקדימו לי בשבוע כך שנשאר לי להמתין עוד כשבוע.
תודה על פנייתך חסרים מםפר נתונים הקשורים למצב בריאותך הכללי ראשית מה גילך ואיזה מחלות (אם בכלל) אחרות יש לך שנית מאיזה סיבות הופסק הטיפול הכימותרפי שאלות נןספות לי אליך האם את מעשנת האם סבלת או סובלת ממחלת ריאות כלשהיא האם את משתעלת הממצאים הרנטגניים למיטב הבנתי לא מרמזים על גרורות אך נחוץ לקבל פענוח יותר מוצק מרנטגנולוג ולהועץ עם מומחה ריאות לטיב הממצאים הצוינים בתשובת נ CT שבצעת אם מלווה תעוקה נשימתית ניתן לפנות למיון הקרוב למקום אשפוזך וגם להקדים את תורך לאונקולוג בברכה דר זילברמן
ראשית תודה על התשובה, ולגבי השאלות שלך, הטיפולים הכימוטרפיים הופסקו לאחר שקיבלתי אירוע מוחי שפגע בצד הימני של הגוף, מעולם לא הייתה לי בעיה בריאות, אבל אני מעשנת. הקדימו לי את התור בכמה ימים כך שנותר עוד כשבוע עד לביקורת. אני מתחילה להבין שמתבשל אצלי משהו בריאות וזה לא נשמע הכי טוב. מחלות נוספות שצצו מאז הטיפולים הן בלוטת תריס שאינה מתפקדת, כולסטרול בשמים, שומנים שגם הם גבוהים ועוד משהו בקשר לקרישת דם. ועכשיו אני מבינה שגם משהו בריאות כנראה לא מתפקד הכי טוב מחכה לתשובה