מישהי מכירה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 48 בשבועיים האחרונים החל אצלי גרוד בחלק התחתון של שני השדיים, בסמוך לפטמות. בהתחלה חשבתי שמדובר ברגישות לחום/חזיה/זעה וכו'. אבל כנראה שזה לא זה. אין שום פריחה או גירוי על העור (למעט זה שהוא תוצאה מהגירוד עצמו). במישוש קפדני, איני חשה בשום שינוי ברקמת השדיים. מישהו יודע משהו על התופעה? (מעבר להמלצה לפנות לרופא, מה שאעשה ממילא)
שלום שוש, כמובן שלא ניתן לתת תשובה וירטואלית מבלי לראות . ובכן את צודקת , אנו ממליצות לפנות לכירורג שד לבדיקה. בברכה, צוות אחת מתשע