נוזל פלוראלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מה הסיבה שמופיע נוזל פלאוראלי 4 שנים אחרי לאמפקומי? מתי מנקזים? האם סרטן השד יכול לשלוח גרורות לריאות? אנא דתובה דחופה. תודה רבה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב-נוזל פלורלי קטן יכול להיות בגלל הרבה מצבים ולפעמים אפילו לא דורש בירור. נוזל יותר גדול יכול גם להיות על רקע שונה אבל דרוש בירור. לפעמים עושים ניקור פלורלי אבחנתי לבצע בדיקות על הנוזלים . מנקזים את הנוזל כאשר הנוזל גורם לקוצר בנשימה או כאבים. גרורות מסרטן שד בפלורה- הקופסאית של הריאה- יכולות לגרום לנוזל פלורלי. (גרורות בפלורה לא אותו הדבר כמו גרורות בריאה שסרטן שד גם יכול לעשות). צהריים טובים