תחילת פעילות של "מרפאת איכות חיים"
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך חודש אוגוסט תתחיל לפעול בתל אביב "מרפאת איכות חיים". המרפאה, בראשותו של דר' פינקי פיינשטיין, תסייע לחולי סרטן דרך הגברת שימוש ביצירתיות ובאינטואיציה בחיי היום יום. במסגרת זו תפעל קבוצת תמיכה ייחודית ("חברים ויוצרים")בה כל משתתף יקבל סיוע רצוף בחיפוש התחום היצירתי שירפא את חייו,כמוכן כלים להגברת השימוש באינטואיציה ויכולת ההשתנות כדרכים לשיפור איכות החיים. אנו מאמינים שאדם המבטא היטב את כוחותיו היצירתיים חי חיים שלמים, עשירים ובריאים יותר.
אשמח לקבל יותר פרטים ץ תודה גו"ד