הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהיא התחילה לקבל כבר את ההרצפטין למניעה ? איך מרגישים אחרי הטיפול? מה העלויות? איך מסתדרים עם זה?
אני קיבלתי הרצפטין למניעה במסגרת המחקר (ניסוי קליני), אשר תוצאותיו פורסמו לאחרונה. לטיפול לא היו שום תופעות לואי, והרגשתי מצוין לכל אורך התקופה (קיבלתי את הטיפול במשך שנתיים, אחת לשלושה שבועות). העלות היתה על חשבון חברת התרופות לה-רוש, המייצרת את ההרצפטין. אך נאמר לי שאילו הייתי צריכה לשלם את עלות הטיפול, היה יוצא בסביבות 174,000 ש"ח לשנה. בזמנו קצת היססתי האם להיענות להצעה להצטרף למחקר ודי חששתי ממנו. בדיעבד, בעקבות פרסום התוצאות הכה חיוביות, אני כמובן מאד שמחה שהשתתפתי בניסוי.