סרומה דמית או המטומה - דחוף!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי עברה ניתוח להוצאת גידול מהשד לפני כחמישה חודשים, בבדיקת ממוגרפיה שעשתה השבוע יצאו לה הפרשות ודם, לאחר שנשלחה לבדיקת אולטרסאונד נכתב בתוצאות שייתכן שמדובר בסרומה דמית או בהמטומה, האם תוכלו להסביר לי את המונחים הנ"ל? האם מדובר בבעיה ומה עושים כדי לפותרה, תודה.
אין ממה להיבהל. על פניו נראה כי זה ספיח מאוחר של הניתוח. ראי מאמר מאתר זה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=surgery.doc סרומה - נוזל אותו שואבים. ממש לא נורא - עברתי.... המטומה - שטף דם פנימי.
שלום רותי, המלצתינו לפנות לכירורג שד מטפל לבדיקה ויעוץ. בברכה, צוות אחת מתשע