שאלה לאונגולוג-דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול מתי יש להתחיל לקחת את כדור הטמוקסיפן לפני התחלת ההקרנות או רק לאחר סיום הטיפול.
לקריאה נוספת והעמקה
ישנן דיעות חלוקות בנושא - חלקן תומכות במתן טמוקסיפן במהלך ההקרנות וחלקן רק אם סיום ההקרנות. כאשר התייעצתי עם 4 רופאים שונים ובכירים 3 המליצו לחכות לסיום ההקרנות ואחת המליצה על התחלה מיידית של התרופה בהצלחה
לרוני שלום- לא ידוע מה יותר טוב- להתחיל טמוקסיפן לפני קרינה או לחכות עד אחרי קרינה. יש אונקולוגים שעושים או זה או זה. במכון שלנו אנחנו מתחילים טמוקסיפן רק אחקי קרינה אלא אם כן תהיה דחייה של חודשים של התחלת הקרינה. צהריים טובים.