טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האונקולוג שלי החליט שאחרי 3 שנים של טיפול בטמוקסיפן כדאי להחילף את התרופה לארימידקס מבלי לעשות כלל הפסקה. אני חוששת כיוון שקראתי שיש לעשות הפסקה של חודש וחצי מהטמוקסיפן ורק אז להתחיל עם הארימידקס. מה לעשות?
מדוע לפקפק בהחלטות של האונקולוג שלך? מה שאת קוראת הוא מעט מאוד ממה שהוא יודע! יש להחליף Tamoxifen ל- Arimidex לאחר 30 חודשים של טיפול ללא כל הפסקה !!!!! במידה ויש לך עדיין את המקור למה שקראת, אנא שלחי לי בבקשה כדי שנוכל לתקן את הטעות. דר' נלי ברק