סרטן השחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לחברתי הטובה התגלה גידול ממאיר בשחלה ועברה ניתוח להסרת השחלה וניקוי כל השטח מסביב עד לכבד לקחו דוגמאות ואמרו שזה בסדר ושתלך הביתה . עברו שבועיים מהניתוח והיא לא קבלה טיפול כימוטרפי או אחר מלבד אנטיביוטיקה אחרי הניתוח. האם אין הדבר מוזר שלא נתנו לה טיפול כימוטרפי? האם לא חייב לעבור טיפול זה? ברצוני לציין שחברתי חלשה מאוד ורזתה הרבה לאחרונה. היא צריכה להיות במעקב בלבד. הייתה לה שיחה עם עובדת סוציאלת של בית החולים והפסיכולוגית אבל לא ברור לי מדוע אם אין לה בעייה אחרי הניתוח אני מאוד מודאגת למצבה אבקש עזרתכם במידת האפשר.
שלום דורית, פורום זה עוסק בנושאי סרטן השד בלבד ושאלתך חורגת מתחומי העיסוק שלנו. באתר זה מתנהלים פורומים לגינקולוגיה ולפריון האישה ונראה לנו שהם יתאימו יותר להפניית השאלה.