קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מבקשת לברר פרטים בקשר לקבוצת תמיכה לחברתי החולה בסרטן השד,בשנות ה50. היא כשנה וחצי אחרי הטיפולים, נמצאת במצב של חששות כבדים מהעתיד ומסיכויי הריפוי.במצב בו היא נמצאת היום, רצוי שתהייה קבוצה של אנשים שאחרי ולא בתוך הטיפולים - זה דבר שמנסה לשכוח ולברוח ממנו. היא גרה במרכז. אודה לכם מאוד על תשובתכם.
א. היקרה, עמותת "אחת מתשע" מפעילה בתל אביב קבוצות תמיכה שיכולות להתאים לחברתך, הנמצאת לאחר שלב הטיפולים. תוכלי להפנות אותה אל: נועה גואטה, רכזת תמיכה, "אחת מתשע", טל. 03-6021717. מקוות שנוכל לעזור, צוות אחת מתשע
אולי תזמיני את חברתך להצטרף לפורום התמיכה ב-NRG סרטן השד-יחד איתך מצ"ב קישור http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120