בלוטות הלימפה בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב(מבקשת תשובה של רופא מומחה)! אני שלוש שנים אחרי סרטן השד לא גרורתי. לפני שבועיים עשיתי בדיקת מעקב בשד וגם ביקשתי שתעשה לי בדיקה בבית השחי (של צד הקריטה) והיא אמרה לי ישלך שתי בלוטות טיפה נפוחות אבל מרקם שלהם נקי. בדקו אותי כמה רופאים ולא הרגישו כלום. ביקשו ממני עוד שלןשה חודשים לעשות שוב אולטראסונד. רציתי לשאול יכול להיות שיתפתח למשהו רציני? בבקשה תענו לי מהר אני במתח!!!!!!!!!1 תודה
בלוטות מוגדלות מעט בעלות מרקם תקין אינן בד"כ סיבה לדאגה. יש לבצע US חוזר לאחר 4-6 שבועות כפי שהמליצו רופאייך.