עזרה המלצה לאונקולוג מבלינסון או תל השומר דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, הפעם אני מבקשת עזרה דחופה- פנתה אלי בחורה צעירה לגבי סרטן השד אחרי כריתה של שני השדיים. אני יודעת שאנחנו עוסקים בסרטן המעי הגס אבל לבטח מישהו מכם מכיר חולים בסרטן השד ויכול להמליץ על אונקולוג טוב בבילינסון או תל השומר, או אולי לתתת סיוע מורלי לבחורה. מודבר במקרה קשה של גילוי מאוחר , המשפחה בהלם מוחלט, אנא עזרו. תודה רבה ושבת שלום תמר דרסלר עמותת הקו האחרון 0545-934296 09-7408345 [email protected] http://www.lastborder.co.il/
שלום רב רשמתי לפני את הפרטים ואתקשר בשמחה. אעזור ככל שאוכל. ורד
לצוות שלום האם פניתן לבחורה? לא עשיתי זאת מאחר והידע שלי לעומתכן אפסי אבל איני רגועה לאחר שהבטחתי שאתקשר עימה. האם כדאי לי כחולה לשעבר עדיין לפנות אליה? האם זה יעזור לה?