האם אפשרי סרטן בהנקה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה שבעה חודשים ויש לי נסיון רב בהנקה מילדיי הגדולים.כרגע יש לי בעיה שיש לי כאבים חזקים בחזה אחד בלבד בלי גודש,בלי אודם ובלי חום.טופל ע'י בקטורבן וסבון לקטופיל.במשך שבוע הכאבים נחלשו אך היום הם חזקים.החזה שורף וצורב מבפנים. אודה על תגובתכם.
תהילה היקרה, ההמלצה הטובה ביותר שאנו יכולות לתת היא שתפני לרופא\ה הנשים המטפל\ת בך ומכיר אותך. יתכן מאד שמדובר בדלקת כלשהי בצנורות החלב , בה ניתן ורצוי לטפל על ידי סמכות רפואית. יחד עם זאת, ומבלי לראות בכך המלצה רפואית, רצינו לידעך כי בדרך כלל סרטן בשלביו הראשונים אינו מתאפיין על ידי כאבים.