בדיקה לחולות חדשות אך לותיקות..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים נודע לי שחולות חדשות מקבלות אפשרות לעבור בדיקת ct pet ולי אמרו שאין טעם לעבור את בדיקה זו אלא לעבור לחוד צילום רנטגן, לחוד סי טי, לחוד מיפוי עצמות, כי הבדיקה יקרה לחולות וותיקות יש לי ממצאים חדשים בגוף ורציתי לדעת האם בדיקה זו תשקף את מצב הממצאים בגופי בצורה מושלמת, ומה נזקי הבדיקה תודה אורנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורנה, אנו ממליצות שתיפני אל האונקולוג המטפל והתייעצי איתו בקשר לבדיקה , ובקשי הסבר מלא לגבי ההמלצות שקיבלת. מאחר ואין לנו את כל הנתונים אין זה המקום הנכון בצורה וירטואלית לענות תשובות לא מבוססות. בברכה, צוות אחת מתשע