איך עושים את זה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפעמים במקרים של סרטן השד או סיכוי לסרטן השד מבצעים כריתה. איך בדיוק עושים את זה? אפשר לשאוב את כל השד מבפנים ולהכניס סיליקון במקום?
ישנם מספר שיטות לשחזור שד להל"ן מספר קישורים להסברים ותמונות. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.pdf http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=176&a=8388&c=1074&sc=0&ssc=0 http://www.breastcancer.org/pictures_reconstruction