בעיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני ילדה בת 14 עכשיו השד הימני שלי יש לי נקודת עור ואני לא יודעת מה זה הייתי רוצה שתסביר לי רופא יקר, מה היא סרטן השד ובאיזה גיל זה יכול לקרות אני מבקשת תשובה דחופה תודה סיגל
סיגל שלום, בליטה על עור השד לא צריכה להדאיגך כלל. כדאי לפנות לרופא המטפל כדי שיתרשם ויחווה את דעתו. סרטן השד היא מחלה שפוגעת בנשים בגיל המבוגר. התחלואה במחלה היא בנשים מעל גיל 50 שנה. רק 13%-18% מהנשים הם בקבוצת הגיל בין 40-50 שנה. בנשים מתחת לגיל 40 שנה, המחלה היא נדירה. חופש נעים,