סחרחורת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר חודש טיפול כימותרפי ממתינה להקרנות בהליכה ברחוב או בקניון אני פתאום מרגישה סחרחורת ולאחר מכן תחושה כאילו אני מאבדת הכרה ואז מיד אני מחזיקה את עצמי ומתאוששת כל זה קורה ב-2 שניות רציתי לשאול אם מישהי מכם עברה תופעה דומה או משהו קורה לי התקשרתי לאונקולוג הוא אמר לי "תשתי מים" תודה חן
שלום חן, זה מצריך בדיקה. בתחילה: 1. אלקטרוליטים 2. אנמיה חריפה אם הנ"ל שליליים והסחרחורת ממשיכה: MRI מוח
אכן כדאי לך לקחת איתך בקבוק מים לכל מקום. גם כשהדרך קצרה.
היי חן אני לא מתיימרת להיות רופאה, אבל גם לי הייתה תקופה כזו לאחר שחליתי. אחר כך הבנתי שאלו היו התקפי חרדה. כדאי לבדוק את זה בברכת רפואה שלמה יהל
חן יקרה מניסיון, חודש אחרי הכימו הגוף עוד כל כך חלש ומושפע מהחומרים הקשים שעברו בו. לי למשל היו פעימות חזקות בחזה ובצוואר כל פעם שקמתי או שיניתי תנוחה. אחרי כמה חודשים זה נעלם. אז קחי את הזמן ותשמרי על עצמך