שאלה לאונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אחותי חלתה לפני כשנה בסרטן השד, עברה כריתה מלאה אך לא נזקקה לטיפולים כימיים או הקרנות. היא מטופלת כיום בטמוקסיפן וזולדקס. יש לה תכונה מרגיזה אחת, היא לא מפסיקה לעשן. היא לא מעשנת הרבה אבל בכל זאת מעשנת. למרות שידוע שאין קשר ישיר בין סרטן השד לעישון הייתי רוצה לדעת האם העישון מזיק לה ישירות לטיפול שהיא מקבלת כיום. האח המודאג
אחותי חלתה לפני כשנה בסרטן השד, עברה כריתה מלאה אך לא נזקקה לטיפולים כימיים או הקרנות. היא מטופלת כיום בטמוקסיפן וזולדקס. יש לה תכונה מרגיזה אחת, היא לא מפסיקה לעשן. היא לא מעשנת הרבה אבל בכל זאת מעשנת. למרות שידוע שאין קשר ישיר בין סרטן השד לעישון הייתי רוצה לדעת האם העישון מזיק לה ישירות לטיפול שהיא מקבלת כיום. האח המודאג