ניתוח הקטנת חזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ניתוח למפקטומי נוצרה בצקת בצד המנותח וגם עכשיו לאחר שנה וחצי הבצקת לא נעלמה . כרגע אני לפני ניתוח קוסמטי לשיפוץ השד וחוששת מאד שהבצקת תתגבר או תזדהם ותדמם האם יש מקור לחששותי אשמח לקבל תגובות. כמו כן אשמח לדעת אם מישהי שמעה או נותחה ע"י ד"ר אייל וינקלר.
שלום רב, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שניתח אותך לקבלת יעוץ לגבי הבצקת ואולי טיפול. בברכה, צוות אחת מתשע
א. ממליצה לך לברר עם הרופא שניתח אותך מה ניתן לעשות לטיפול בבצקת. שנה וחצי נשמע לי הרבה זמן. האם לא ניסו לטפל בה עד עכשיו? ב. ממליצה לך לפנות לפורום "סרטן השד - יחד איתך", שם עונה כירורג-פלסטיקאי המומחה בניתוחי שדיים ושחזורים. http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120