שאלה לאנשי מקצוע-טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אישה בת 65 אחרי למפקטומי,בלוטות נקיות בעיצומן של ההקרנות נוטלת טמוקסיפן מזה חודשיים רציתי לשאול לגבי תופעות הלוואי-בתחילה הרגשתי טשטוש רב,ושכחון ועכשיו מזה כשבועיים יש לי כאבים עזים בעקב וקרסול של רגל שמאל האם זנ יכול להיות תופעת לוואי של הטמוקסיפן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, כל אישה מגיבה בצורה אינדיבידואלית לשימוש בתרופות. אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל והעלי את שאלתך בפניו , ובנסוף הוא חייב להיות מעודכן לגבי תופעות הלוואי שאת חשה. בברכה, צוות אחת מתשע