ג'ולה בבית השחי.....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפעמים לאחר גילוח בית השחי , מופיע לי גרד חיצוני וג'ולה קטנה בתוך בית-השחי .... התופעה נעלמת כשם שבאה לאחר יומיים וכן הגרד . האם זו סיבה להלחץ שמשהו לא תקין ??? האם ייתכן כי זה גוש לא רצוי ?? מה עליי לעשות שכן עד שאני קובעת תור לרופא הכל נעלם כלא היה ...... תודה
שלום רב, אנו ממליצות לפנות לכירורג שד לבדיקה , העלי את הבעיה לפניו והתייעצי איתו , גם אם הגו'לה לא נמצאת בזמן זה. בברכה, צוות אחת מתשע
גם לי יש גולה בבית השחי עברתי מיפוי עצמות אני אחרי סרטן שד וצואר הרחם והתברר לי שיש ממצא חדש ב 9T' ו- 7 T כמו כן יש לי פעילות לא סדירה בבלוטת התריס המספר שהתקבל בבדיקת הדם 49, מה זה אומר? רופאת המשפחה אמרה לי שזה לא שייך לסרטן שעברתי השנה, אז למה כן? לא היתה לה תשובה והאונקולוג שלי בחו"ל.. אני מאוד עייפה, תשושה ושוכחת דברים אפילו באמצע החשיבה מעצבן.