עזרה בפיענוח מיפוי עצם....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השובות שקיבלה אישתי ממפוי העצם, "קליטה מוגברת במקצת, בצלעות 5 ו-6 מלפנים...." מה זה אומר ?
שמעתי שזו תופעה של מכה /חבלה בצלעות שנותרת שנים, (ניתוחים, נפילות וכו...), למיטב ידיעתי זה לא תואם את הגדרת הגרורות, יש מקרים שנותנים אחרי מימצא כזה לעשות צילום רנטגן רגיל. יפה שנחנת באשה אופטימית,הייה גם אתה כך. הרבה בריאות.
תודה רבה לך, אנו שומרים על אופטימיות, למרות העליות והירידות, מקפידים לחשוב חיובי !