לא מוזר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי את השאלה של עליזה בקשר לכאבי פרקים וארימידקס. וגם את תשובת האונקולוגית של הפורום על כך שמוזר שלא הצליחה לתפוס את האונקולוגית שלה. לצערי, אין בכך שום מוזרות. אנחנו דואגות, לחוצות, חרדות ורוצות תשובות עכשיו. והאונקולוגים שלנו בדרך כלל עסוקים מאאאאוד. ואפשר להשאיר למזכירות שלהם הודעות מוקלטות כדי שהם ישאירו לנו חזרה הודעות מוקלטות. "קיבלנו את ההודעה שלך וחזרנו אליך..."... או שהם בדיוק בביקור או ישיבה או חופש או השד יודע מה. אין ספק שתמיכה נפשית היא לא הצד החזק של הרפואה הציבורית במדינתינו.
את צודקת במאה אחוז