פיטואסטרוגן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע הבא אני מיועדת לניתוח כריתת שד. האחות בבית החולים אמרה לי להמנע מאכילת פיטואסטרוגן. בשנתיים האחרונות אני צורכת זרעי פשתן יום-יום - האם להפסיק מייד? אילו עוד צמחים/מאכלים מכילים פיטואסטרוגן? והאם כדאי באמת להמנע?
טופו, סויה - יש בהם. כן, כדאי להימנע - כי זו ההמלצה המקובלת והרווחת
זרעי פישתן התזונה הנכונה ביותר לחולות הסרטן מעניין מדוע מבקשים להימנע מאכילתם ? טופו ןסוייה המהונדסים יש להימנע אך מזרעי פישתן ? מעניין מאוד