כאב מוזר בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בת 30 ונמצאת בסיכון גבוה לחלות בסרטן השד . ( אמי ואחותה נפטרו מסרטן השד ) אני עושה כל חצי שנה בדיקה אצל רופא הנשים , ומידי פעם בדיקה ידנית . שנה שעברה גם עשיתי בדיקת אולטרואסנד ( שכחתי את שם הבדיקה ) בחודשים האחרונים אני מרגישה מידי פעם מן כאב חלש מאוד באיזור בית השחי / מאוחרי הזרוע . האם עלי לחשוש מיזה ? אני עכשיו בהריון , כך שאני חושת שלא אוכל לעשות צילומים !?
יעל היקרה, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד לשם בדיקה . והוא יוכל לייעץ לך בהמשך. בברכה, צוות אחת מתשע