טיפול הורמונלי- תשובת מומחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! גוש בשד בגודל 13 מ"מ עם נגיעה בבלוטה בבית השחי,(שאר הבדיקות תקינות הם) קולטנים (רצפטורים) גבוהים מאוד לפי תשובת הביופסיה לאסטרוגן 80% ולפרוגסטרון 80% האם הסביבה ההורמונלית אצלי פיתחה את סרטן השד? אם כן, האם אפשר לעשות בדיקות הורמונליות נוספות? מהם הבדיקות? האם אפשר לפני הניתוח לקבל טיפול הורמונלי לאזן את ההורמונים בגוף?? ייתכן ואני מתאימה פוטנציאלית לטיפול הורמונלי, אם כן האם בכל זאת אצטרך לקבל כימותרפיה? אודה על תשובה בהקדם האפשרי תודה מראש, חגית
שלום חגית, בכדי לקבל תשובות לכל שאלותייך , צריך לקבל את כל הפרטים , ואין זה המקום בצורה וירטואלית לנתח את המקרה שלך דרך הפורום. אנו ממליצות שתיפני לחווד' מקצועית של אונקולוג באופן אישי, והעלי את כל שאלותייך. בברכה, צוות אחת מתשע