מודאג מאוד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר דין עד אל שלום רב אני בן 19 ונולדתי עם חך ושפה שסועים. במשך כמעט שנה אני נלחם עם קופת החולים שלי לעשות את הניתוח הפלסטי שלי בבלינסון אצל הצוות שלך מכיוון ששמעתי עליכם רבות וטובות אך הם לא מאפשרים לי היות ואני גר בכפר סבא והם מאפשרים לי לעשות(בחינם היות ואין לי את האמצעים הדרושים לממן ניתוח יקר שכזה) רק במאיר אצל ד"ר ליאור רוזנברג שעליו בכלל לא שמעתי. אני מאוד מודאג מכך ולכן אשמח לשמוע איזו חוות דעת עליו אם אתה מכיר אותו ובכך להרגיע אותי מאוד תודה רבה.
שלום רב, הפורום הנ"ל הוא פורום סרטן שד , וד"ר עדאל מייעץ רק בנושא סרטן השד בפורום . בברכה, צוות אחת מתשע
למנהלת הפורום אולי תוכלי בטובך להסביר למה מחקת את ההודעה על אירוע "צעירים לצעירים" שפורסם הבוקר בפורום?