גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 ויש לי גוש בשד כבר לפחות 5 שנים. הייתי בבדיקות אצל כירוגים, רופא נשים ורופא משפחה. כולם אמרו שהם מרגישים את הגוש בבירור ושלחו אותי לבדיקת אולטרה סאונד. נבדקתי פעמיים בשנה האחרונה ופעמיים התשובה הייתה: "הממצא הנימוש לא נראה". קראתי שיש גושים שניתן לאבחן רק בבדיקת M.R.I , ולכן ביקשתי את הבדיקה אך הכירורג לא מסכים להפנות אותי.יש לציין שהגוש כואב לי כל הזמן . מה עושים?
כדי לשלול מימצא סרטני, או חלילה לגלות סרטן מוקדם , יש לבדוק כל גוש שממששים ולא רואים בביופסיית מחט, אין שום דרך אחרת לדעת מה מכיל הגוש, ולא משנה מה יאמרו לך כל הגורמים השונים.