גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 33 ולא הריתי בעבר. בבדיקת מישוש נתגלה אצלי גוש לאחר שבבדיקת מישוש לפני שנה לא התגלה אצלי דבר. עברתי מייד בדיקת ממוגרפיה + אולטראסאונד ולא נמצא דבר. עלי לציין שבזמן הבדיקה הייתי במחזור. שאלותי הם: 1. האם הבדיקות שעברתי מספיקות, ואם לא, האם לחזור עלייהן או,איזו בדיקות עלי לעבור כדי לשלול מחלה. 2. מה הסיבות להווצרות גוש שניתן לחוש בו אך הבדיקות לא הראו כל ממצא. אודה לכם על תשובתכם הדחופה. נטלי
שלום נטלי, יש לפעמים גושים שלא נראים בממוגרפיה או אולטרסאונד. אם הגוש בעינו - כדאי להיבדק שוב על ידי רופא, ואם זה גוש חשוד - לשקול ביפסיה למרות שהממוגרפיה והאולטרסאונד היו תקינים. אבל יש הרבה פעמים "גושים" שמופיעים לפני הוסת ואח"כ נעלמים - וזה פשוט מבנה של השד ולא מחייב שום בירור נוסף.