שאלה על תוצאות בדיקת ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי בדיקת ממוגרפיה עקב גוש בגודל של 20 מ"מ בשד. בתוצאות הבדיקה נרשם:ממוקם ברבע חיצוני עליון. גבולות במבנה לובולארי. סמיכות רקמת הגוש גבוהה. לא מוגדר, יתכן שאתי.במקום של הגוש הנמוש. המלצת הרופאה: TRU-CUT BIOPSY תחת סונר של הגוש שנמוש. מה זה אומר "יתכן שאתי" ? למה הכוונה?
פנינה יקרה, לא נעים - אבל "שאת" זה סרטן. אצלי היה "חשוד לשאתי", והחשד התברר כנכון. מקווה מאוד בשבילך שה"ייתכן" יהפוך ל- לא.