שמירת פוריות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמירת פוריות מעסיקה אותי נורא, אני בחורה צעירה רווקה ללא ילדים וחשיבותה של הקמת משפחה היא ערך עליון עבורי. נבהלתי מהידיעה שהקפאת עוברים היא הטיפול הטוב ביותר ומכיוון שאנני יודעת אם אנשא לבן זוגי זה פשוט ירד מהפרק ולגבי תורם זר אין לי שום עיניין בכך- זה נוגד את כל רצונותיי שמעתי על פריצת דרך לגבי הפריית מבחנה, מה ההבדל בין הפריית מבחנה להקפאת בציות?? מה יותר מסוכן? והאם זה יכול להשפיע על הסרטן? מודה על תשומת הלב, תודה מראש, חגית
חגית שלום, שלחתי אלייך מייל לכתובת המופיעה כאן. תוכלי לחזור אליי לכתובת שצירפתי