נשים שהרו לאחר טיפולי כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 ועדיין אין לי ילדים. אני עומדת לעבור טיפולי כימותרפיה לאחר הוצאת גוש ממאיר מהשד. הרופאים מדברים על סיכוי לפגיעה בפוריות. אני פונה לנשים שעברו טיפולי כימותרפיה והרו לאחר מכן באופן טבעי, באם תוכלנה ליידע אותי על כך. אשמח לקבל כל מידע אפשרי בנושא, בהקדם האפשרי.
אני קבלתי כימוטרפיה מאוד אגרסיבית עם אדריאמיצין בגיל 17 ולא היו לי בעיות להכנס להריון. אך ידוע לי שכימוטרפיה עלולה להפסיק את המחזור - בחלק מהמקרים הוא מתחדש לאחר מספר חודשים ובחלקם לא.
שלום רב, אני עברתי כימותרפיה לא חזקה (CMF) בגיל 31 והריתי באופן טבעי בגיל 36. כל טוב, יעל.
תשאלי את הרופאים ותתייעצי איתם - מומלץ לקבל זריקות זולודקס כבר תוך כדי הכימו, להגנה על השחלות. בהצלחה