גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאימי בת ה- 65 נתגלו שני גושים בשד שמאל (היא קיבלה מכה בדיוק במקום זה ) במשך כמה שנים היא במעקב כל שנה אחרי הגושים שלא גדלו עכשיו בביקורת אחרונה - הגושים בבדיקת ממוגרפיה נעלמו - לא רואים אותם! אבל היא מרגישה כאבים מידי פעם בשד וגם מתחת לבית השחי ?? מה זה אומר איך יכול להיות שהם נעלמו פתאום?
שלום שול, אנו ממליצות לפנות לכירורג השד ולקבל ממנו את כל הפרטים ותשובות לכל השאלות המטרידות. לא ניתן וירטואלית לתת תשובה מאחר וחסרים פרטים רבים.
שלום שול, אנו ממליצות לפנות לכירורג השד ולקבל ממנו את כל הפרטים ותשובות לכל השאלות המטרידות. לא ניתן וירטואלית לתת תשובה מאחר וחסרים פרטים רבים. בברכה, צוות אחת מתשע