פרוטזות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מעוניינת למסור פרוטזה באיכות גבוהה ובמצב חדש, שהייתה בשימוש רק מספר חודשיים בהם הייתי בהריון והנקתי משד אחד. כרגע הא-סימטריה הגדולה מתחילה לרדת והפרוטזה המקורית גדולה מדי אבל עדיין יש לי צורך בפרוטזה קטנה (כיוון שהכריות הנמכרות בחנויות קטנות מדי עדיין). הבנתי שיש משהי באיכילוב (אני חושבת) שמתעסקת עם פרוטזות יד שנייה. אם משהו יודע על זה אשמח לדעת. בכל מקרה אם משהי צריכה פרוטזה גדולה יחסית אתן לה בשמחה.
לקריאה נוספת והעמקה
הדס שלום, אשמח מאוד אם תפני אלי בעניין הפרוטזה. מספר הטל' שלי 03-6021717 שלוחה 233 מיכל כהן רכזת קו חם, עמותת אחת מתשע