גרורות בראש מסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה עתה נודע לי שיש לי גרורות רבות בראש ואני חייבה הקרנה עליו. הייתי רוצה לדעת את תופעות הלוואי. האם השער אי פעם יצמח מחדש? האם יפגע מוח העצם? ולמה עוד עלי לצפות. אבקש תשובה מפורטת ואמיתית.
שכחתי לציין שאני בת 60 וגרה לבד. האם אוכל לתפקד בזמן ההקרנות לבדי? תודה מראש על התשובות.
נילי היקרה, מאחר וחסרים לנו פרטים רבים על סוג ההקרנה ,וכו', אנו ממליצות בכל לשון לפנות לרופא המטפל ולשאול את כל השאלות שהעלית. זוהי זכותך. תשובות מהרופא הן המוסמכות ביותר . בברכה, צוות אחת מתשע