סרטן ומוצרי חלב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בוגרת סרטן שד ולאחרונה חברה אמרה לי שמוצרי חלב אסורים על חולי סרטן. אני לא שמעתי את זה והייתי מעוניינת לשמוע האם זה נכון. אודה לתשובתכם
שגית היקרה, אנו ממליצות מאד לקרוא את הפרק שאתר של "עמותת אחת מתשע" אשר נקרא "תופעות לוואי וכיצד להתמודד איתן" ( נמצא תחת הכותרת מידע\מידע רפואי בכתובת : www.onein9.org.il בכל מקרה, השפעתם של חלב ומוצרי חלב אינה חד משמעית ואנו גם מציעות להתייחס בבקורתיות לכל מיני אמירות מוחלטות שנאמרות בפורום זה ובמקומות אחרים ולא לקבל את הדברים כתורת משה מסיני.