גוש שבשד וכניסה להריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי גוש בשד שהוא מאד גדול. הרופא אמר לי שאסור לי להיכנס להריון בגלל הגוש כי אם אני אכנס להריון הוא יכול להתפתח לסרטן. לפני שלוש שנים כבר הוציאו לי גוש כזה ואז אסור היה לי להיכנס להריון בשנים שגילו את הגוש ועוד אחרי זה. אני בת 34 ורציתי להתייעץ עם עוד רופאים. אני כבר לא אוכל ללדת או שיש שיטה אחרות?
מציעה לך להתייעץ עם ד"ר דרור מאירוב, גניקולוג מתל השומר שמתמחה בפריון במצבי סרטן. מקבל גם דרך מכבי טלפון מרפאה: 052-5490532 או 03-5449186
לנטליה שלום, לא ברור לי טיב הגוש בשד. האם עברת ביפסיה והאם הגוש שפיר. אם הוא גדול האם הומלץ על הוצאתו. גושים שפירים אינם נוטים להפוך ממאירים בהריון. ההמלצה בקשר לשימור פריון איננה קשורה למקרה שלך במידה והגוש שפיר.