ציסטות בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לכם! כתבתי לכם מ-8.5. אחר כך ב-13.5 אחרכך ב-19.5. אני הבנתי שאתם נמצאים לעזור.מדוע אני צריכה לחכות כל כך הרבה ימים בשביל שאלה מסכנה. מה הטעם שהצוות שלכם בכלל לא מתייחס? וזה לא פעם ראשונה!! זה מאוד מעליב!אתם מוכנים בבקשה להתייחס לשאלתי מתאריך 19.5.????????????? תודה בפעם המיליון. רק תענו כבר. אם אתם נמצאים שם אז לפחות תהיו לתועלת, הבנתי שאתם אמורים להיות מרגיעים כמידת האפשר. אז נו....אל תכעסו עלי,נסו להבין שלא נעים לחכות ככה.
לשמחה שלום, לא שכחנו אותך. שאלתך הועברה בזמנו ליועץ הפורום, ומכיוון שעדיין לא נענית וחלף זמן רב, העברנו את הפניה לאחד היועצים האחרים. בתקוה שתגיע תשובה במהרה, צוות אחת מתשע
לשמחה שלום, ד"ר אלוייס השיבה לשאלתך - ראי בצמוד לשאלה בתאריך 19.5.05. הנה הקישור: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/203/xFT/149092/xFP/151776 בברכה, צוות אחת מתשע