מרקרים בדם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי בת 55 לפני 6 שנים רופאה מסרטן שד. היום יש לה גרורות ראותיות והתחלה בכבד. בבדיקת דם גילו מרקרים בדם היה 8.8 ועכשיו 12.8 האם אוכל לקבל הסבר על התוצאה של המרקרים בדם? מה זה אומר? אודה לתשובתכם. שבת שלום
נורית היקרה, אנא כתבי את שם הבדיקה , קשה לנו להתייחס לשאלתך כאשר הבדיקה אינה מצויינת. בנוסף אנו ממליצות לך אולי לפנות לרופא המטפל באחותך ולבקש שיחה איתו. בברכה, צוות אחת מתשע
מהם הערכים הנורמלים לסמנים בסרטן השד הסמנים המבוקשים הם: CD-125 CA-15-3 CEA נא הפנה אותי לקריאת חומר בנושא תודה מקרב לב עלי