חולשה אחרי ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול אם זה נורמלי להרגיש חלשה כמו סמרטוט למעלה מחודש אחרי ניתוח? הניתוח באמת היה קשה וכלל כריתת שד + שחזור מהגב + שתל של סיליקון + הוצאת בלוטות לימפה. התחלתי לקבל טמוקסיפן, וזה כל הטיפול. עשיתי בדיקות דם, והכל בסדר. אבל עדיין אני מרגישה חלשה מעבר לכל פרופורציה, וגם - ידי רועדות. אשמח לשמוע את תגובתכם.
קחי את הזמן - בהתחלה היד אכן חלשה ושריר החזה מאוד מקוצר וכואב אבל לאט לאט בעזרת פיזיוטרפיה ואחר כך ספורט ניתן להחזיר ליד את הכוח והיציבות (אולי לא ב 200%) במידה גבוהה מאוד. בקשי מהרופא שיפנה אותך לפיזיוטרפיסט ע"מ שיתנו לך תרגילים מתאימים - לי הייתה משהיא שהתמחתה בטיפול לכרותות שד ושיחזור. בהצלחה ותרגישי טוב
דניאלה היקרה, המלצתינו , פני לרופא המנתח והתייעצי איתו בכל השאלות המטרידות אותך. לו יש את כל הפרטים ולו התשובות. בברכה, צוות אחת מתשע